۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

در هیچ جای قرآن نیامده که زن یا مرد زنا کار باید سنگسار شوند آخوندها این قانون را از مغز پوسیده خود استخراج نموده اند

در قرآن و درآیه دوم سوره نور آمده است : الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِائَةَ جَلْدَةٍ ۖ وَلَا تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّـهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّـهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۖ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَائِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ که معنی این آیه این است : به هر زن زناكار و مرد زناكارى صد تازيانه بزنيد، و اگر به خدا و روز بازپسين ايمان داريد، در [كار] دين خدا، نسبت به آن دو دلسوزى نكنيد، و بايد گروهى از مؤمنان در كيفر آن دو حضور يابند। (٢) مرد زناكار، جز زن زناكار يا مشرك را به همسرى نگيرد، و زن زناكار، جز مرد زناكار يا مشرك را به زنى نگيرد، و بر مؤمنان اين [امر] حرام گرديده است।

میبینیم که در این آیه مجازاتیکه برای زن و مرد زنا کار در نظر گرفته شده فقط صد ضربه شلاق است که آنهم شرایط خاص خود را دارد به این ترتیب که اگر کسی مدعی شد فلانی زنا کرده است باید حتما 4 نفر شاهد بالغ که از نظر عقلی هم سالم هستند بیاورد در غیر این صورت همین حکم باید برای شخص تهمت زننده اجرا شود و بعد از آن هم مردم نباید حرفش را باور کنند این به آن دلیل است که خداوند ستارالعیوب است یعنی پوشاننده عیبهاخداوند به آبروی بندگانش بسیار اهمیت قائل شده و او که انسان را آفریده به خوبی میبیند و میداند که چه کسانی و کجا و چه ساعتی دست به عمل زنا و دیگر اعمال خلاف شرع میزنند پس چرا آنها را رسوا نمیکند دلیل این امر این است که اگر چنین کند دیگر برای هیچ کس آبرویی نمیماند او بنده اش را از هر کسی بهتر میشناسد و خود او این غرایز را در وجود آدمی قرار داده است اما من نمیدانم این علمای اسلامی و این مدعیان نمایندگی خدا این قانون سنگسار کردن را از کجا و چگونه استخراج نموده اند در قران کریم که در این مورد مطلبی وجود ندارد یعنی من ندیده ام اگر هست مرا راهنمایی کنند شاید هم من اشتباه میکنم ولی اگر نیست لطفا دست از خدا ستیزی بردارید و اینقدر به مردم ظلم نکنید خودتان میگویید که فقط 14 معصوم داریم که البته من قبول ندارم که امامان آنطور که اینها میگویند معصوم بوده باشند مگر آنکه اصلا انسان نباشند و جزو فرشتگان باشند در آن صورت من تا حدودی چون از غرایز و حصوصیتهای فرشتگان اطلاعی ندارم میپذیرم که امامان و پیامبر معصوم بوده اند ولی همین حرف شما را مستند میکنم و میگویم که معصوم فقط امامان بودند پس شما آخوندها از خامنه ای گرفته تا آن پائین پائین هیچکدامتان معصوم نیستید یعنی مرتکب گناه شده اید حال چه بزرگ و چه کوچک البته منبه گناهان بزرگ در مورد شما بیشتر معتقدم چون خیلی میشناسمتان بیشتر از آنکه فکرش را بکنید همیشه نگاه پر از شهوتتان را به زنهای جوان دیده ام که البته از نظر من اشکالی هم ندارد چون بالاخره شما هم انسانید همانگونه که من انسان هستم شما هم غرایزی دارید که باید ارضا شوند خیلی سعی نکنید ادای پیامبرها را دربیاورید که دیگر حنایتان نه تنها برای من که برای هیچ کس رنگی ندارد

هیچ نظری موجود نیست: