۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

بیائید به اصلمان بازگردیم بیائید با توهین به شعور انسانی خود از پیروان قومی وحشی و متجاوز نباشیم


مطلبم را با ولد زنا و یا به قول اعراب متعه شروع میکنم آیا ولد زنا فحش است؟ آیا کسی که ولد زناست مجرم است؟ آیا در اسلام زنا وجود دارد که ولد زنا وجود داشته باشد ؟اما مسلمین اسلام زده با استدلالهای احمقانه اشان حماقت را به حد اعلا رسانده اند ،سوال اینجاست که دو نفر با هم آمیزش میکنند به زعم مسلمین  آمیزش نامشروع !!! این دخلش به آن کودکی که بی گناه که به دنیا میاید چیست؟ او چه گناهی مرتکب شده که حالا باید او را ولد زنا نامید ؟؟ آیا این اسلام تان شما را به فکر وانمیدارد حال بیائیم ببینیم آمیزش مشروع چیست ؟ دو نفر با هم قصد ازدواج میکنند آخوندی در بین آن دو کلماتی به زبان عربی میخواند که معنای کلی آن میشود شما دو نفر به عقد هم در آمدید در صورتیکه خواندن آن جمله عربی بر اساس دین اسلام واجب نیست آنچه واجب است اینهاست: رضایت قلبی دو طرف و شهادت دو فرد مسلمان ، پس آن دو نفری که با هم آمیزش میکنند رضایت دارند هنگامی هم که  به محل قرارشان میروند مسلمین بسیاری آنها را با هم میبینند و یا اینکه دو نفر از دوستانشان را شاهد میگیرند  بنابراین بر اساس دستورات و قوانین همین دین زنا اصلا معنایی ندارد مجوزش در همین آیه صادر شده است حتی اگر شاهد هم نداشته باشید باز هم گناهی بر شما نیست مگر آنکه با زن شوهر داری انجام شود که مسئله جداگانه ایست و در این خصوص هم دین اسلام برای نزدیکی با زن شوهر دار اجازه هایی داده است آیه 24 سوره نسا :  وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاءِ إِلَّا مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ ۖ كِتَابَ اللَّـهِ عَلَيْكُمْ ۚ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاءَ ذَٰلِكُمْ أَن تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ ۚ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً ۚ وَلَا جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِيضَةِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا ﴿٢٤ و زنان شوهر دار بر شما حرام هستند مگر آنکه در میدان جنگ به غنیمت گرفته باشید(توجه داشته باشید که اسلام در این آیه زن را مانند یک قالیچه گرانبها کالا میداند شما میتوانید روی شانه اتان بگذارید و بروید هر مقدار هم به او نزدیک شدید نه حرام است و نه فرزندان به وجود آمده حرامزاده میشوند ) ادامه آیه : و مزد زنان خود را بپردازید و اگر به زنان دیگر علاقه داشتید میتوانید با اموالتان آنها را به دست آورید و بعد از استفاده مزدشان را بپردازید. ( یعنی شما میتوانید با اموالتان هر مقدار که میخواهید با زنان دیگر رابطه داشته باشید اگر در این روابط فرزندی هم به وجود آمد ولد زنا نیست آخرش ما نفهمیدیم اسلام به کدام رابطه زن و مرد زنا میگوید؟؟ متاسفانه آخوند ماله کش در این آیه  أُجُورَهُنَّ را به (مهر ) معنا میکند در صورتیکه چنین نیست این کلمه در ریشه  به معنای همان اجرت است و از کلمه اجرت گرفته شده  یعنی مزد ویا حق العمل  بنا براین نمیتوان با ماله کشیدن آنرا مهریه معنا کرد در اینجا معنای کلی این کلمه دقیقا معنای همان پولی را میدهد که شخصی برای رفتن به روسپی  خانه میپردازد  وقتی این آیه میگوید شما میتوانید زنان دیگر را با اموالتان بدست آورید و بعد از استفاده مزدشان را بپردازید  در واقع  این آیه ثابت میکند که  عمل زنا در اسلام هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارد  مگر آنکه با اقارب نزدیک و محرم انجام شود در غیر اینصورت شما وقتی پول را پرداختید دیگر زنا محسوب نمیشود  در ایه بعدی یعنی ایه 25 سوره نسا چنین مده است : 

وَمَن لَّمْ يَسْتَطِعْ مِنكُمْ طَوْلًا أَن يَنكِحَ الْمُحْصَنَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ فَمِن مَّا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُم مِّن فَتَيَاتِكُمُ الْمُؤْمِنَاتِ ۚ وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِإِيمَانِكُم ۚبَعْضُكُم مِّن بَعْضٍ ۚ فَانكِحُوهُنَّ بِإِذْنِ أَهْلِهِنَّ وَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ مُحْصَنَاتٍ غَيْرَ مُسَافِحَاتٍ وَلَا مُتَّخِذَاتِ أَخْدَانٍ ۚ فَإِذَا أُحْصِنَّ فَإِنْ أَتَيْنَ بِفَاحِشَةٍ فَعَلَيْهِنَّ نِصْفُ مَا عَلَى الْمُحْصَنَاتِ مِنَ الْعَذَابِ ۚ ذَٰلِكَ لِمَنْ خَشِيَ الْعَنَتَ مِنكُمْ ۚ وَأَن تَصْبِرُوا خَيْرٌ لَّكُمْ ۗ وَاللَّـهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٢٥   اگر کسی به سبب تنگدستی نتواند با زنان آزاد مؤمن!! ازدواج کند، با کنیزان جوان با ایمانتان [ازدواج کنید و اظهار ایمان از سوی کنیزان در جواز ازدواج با آنان کافی است]. ( در این قسمت ثابت میشود که در اسلام برده داری آزاد است و کاری بسیار خوب شمرده شده است وقتی اسلام در مورد بخشی از جامعه بحث میکند یعنی به وجود آن معترف است و آنرا تائید مینماید و دوم تفاوت گذاشتن طبقاتی بین زنان از نظر حقوق اجتماعی و جایگاه اجتماعی،  یعنی برتر دانستن زنی که کنیز نیست نسبت به زنی که کنیز است! سوال اینجاست که خداوند چرا تبعیض قائل میشود و آنرا روا میداند ؟؟!!)ادامه معنی آیه:  و خدا به ایمان شما [که کدام ظاهری و کدام حقیقی و واقعی است] داناتر است. پس با کنیزان با اجازه صاحبانشان! ازدواج کنید، ( نکته دوم در این آیه ازدواج با کنیزیست که برای صاحب اصلیش در اسلام حلال شمرده شده است یعنی صاحب آن کنیز بارها  با کنیزش همبستر شده است حالا باید این انسان ناتوان که مال و منالی ندارد برود از کسی که با همسر آینده اش بارها همبستر شده اجازه ازدواج با کنیزش را بگیرد آیا خنده دار نیست این آیه ثابت میکند که محمد کنیزی داشته که با او در ارتباط بوده و احتمالا کنیز حامله شده است  برای پاک کردن صورت مسئله چطور است که این کنیز را به عقد یکی از غلامانش در آورد برای این کار نیاز به یک آیه است و این آیه همه چیز را برای ما بیان میکند نیازی نیست که بنده بقیه اش را توضیح دهم )ادامه معنای آیه :  و مزد آنان را به طور شایسته و پسندیده به خودشان بپردازید. [جواز این ازدواج مشروط به آن است که کنیزان] پاکدامن باشند نه زناکار و نه گیرندگان دوست پنهانی.(چگونه کنیزی میتواند پاکدامن باشد که در اسلام صاحبش میتواند با او رابطه عاشقانه داشته باشد) پس هنگامی که به ازدواج درآمدند، اگر مرتکب کار زشت شوند، بر آنان نصف مجازاتی است که بر زنان آزاد است.( تبعیض بین زن و مرد کم نبود که حالا میبینیم که این تبعیض بین زنان نیز میتواند باشد کنیز اگر گناهی کرد مجازاتش نصف است این به آن معناست که محمد این عبد ا.. میخواسته همچنان بعد ازدواج کنیزش با او در مواقعی ارتباط داشته باشد بنابراین برای آنکه از قبل زمینه سازی کامل را انجام داده باشد این بخش را نیز به آیه اضافه میکند و اما این آیه چرا توضیح نمیدهد که مجازات آن شخصی که با این کنیز رابطه پنهانی داشته چیست آیا هیچ گناهی بر او وارد نمیباشد ؟) ادامه معنای آیه:  این [جواز ازدواج با کنیز] برای کسی از شماست که از مشقت [غریزه جنسی و دچار شدن به زنا] بترسد، و شکیبایی کردن برای شما بهتر است؛ و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است (و در پایان این آیه کل این مجوز ازدواج با کنیز را باطل میکند چون محمد میخواهد غلامش فقط یک بار با کنیزش همبستر شود تا فرزند موجود در شکم کنیز را به گردن او بیاندازد و بعد از آن از غلامش میخواهد که صبر پیشه کند که ثوابش بهتر است و یا دیگر کسانیکه میخواهند با کنیزانی ازدواج کنند این فکر را از سرشان بدر کنند  چون خدا آمرزنده و مهربان است ).(۲۵)  اگر کمی دقت کنیم حتی گاهی نیاز به دقت نیز ندارد متوجه میشویم که نوع جمله بندی دستورات داده شده  در این آیات  برای کسانیست که از معلومات و سواد آنچنانی برخوردار نیستند کاملا مشخص است که گوینده اصلی این آیات    دچار نوعی سردرگمی و ماله کشیدن است چیزی را بیان میکند و بعد میفهمد که فلان جای این آیه به ضررش شد دوباره برای تصحیح گفته خود قسمتی را به آن اضافه میکند و در پایان  جمله را طوری میبندد که همه چیز به نفع خودش و دارو دسته اش در همان زمان خودش باشد تا از این طریق به عیش و نوشهای خود ادامه دهد و با استفاده از مردم بیسواد آن دوره  حتی زنان شوهر دار را نیز  مورد استفاده قرار میدهد و فورا برایش آیه ای از طرف خدای خیالیش میآورد و مجوز تجاوزات بیشتر را صادر میکند اینها حقایق دین اسلام است که به هیچ وجه نمیتوان با ماله کشیدن آنها را ار بین برد .
افرادی مانند الهی قمشه ای و دیگر مفسرین قرآن چطور نمیتوانند مسائل به این سادگی را ببینند شاید هم میبینند اما وقتی به قرآن نگاه میکنند که کلا به نفع مردها تمام میشود سکوت را چاره کار میدانند این افراد میخواهند زنان را در بند خود اسیر نمایند زنها آنگونه که ایشان میگویند لباس بپوشند و آنگونه ایشان میخواهند زندگی کنند برای اینکار چه دست آویزی بهتر از قران که کتاب آسمانیست !! و از طرف خدای محمد بر او نازل شده است و باید بدون چون و چرا به آن عمل کرد در همین قرآن در آیه الکرسی میخوانیم دین اجباری نیست اما تاریخ اسلام خلاف این را ثابت میکند این را که دیگر نمیتوان ماله کشی کرد مردم ایران و بخشهایی از اروپا و چند کشور عربی دیگر همه به زور سرنیزه مسلمان شدند همین حالا هم این گروه القاعده حرفش چیست ؟ که این همه انسان را در جای جای دنیا به کام مرگ میفرستد حرف اصلی این گروه این است که تمام مردم دنیا باید بدون چون و چرا مسلمان شوند چون این راه و روش پیامبر اسلام بوده و آنها هم باید ادامه اش دهند .
مردمان مستعد و خوب ایران ،تاجیکستان ، و افغانستان آیا میدانید چرا اجداد ما حاضر نشدند با رضایت قلبی مسلمان شوند؟ مگر نه آنکه مردمان این خطه مردمانی بسیار با هوش و با استعداد بودند و در طول تاریخ ثابت کرده اند که در همه حال پشتیبان حق  بوده اند پس چرا اسلام را که به زعم مسلمانان که دینی برحق و برتر است نپذیرفتند و اجداد ما با زور سرنیزه مسلمان شدند ؟ پاسخ این سوال در کردار و عملکرد مسلمانان آن دوره نهفته است چرا که آنان به هر جا که میرسیدند بسیاری از مردها را سر میبریدند زنان زیبا رو را حتی اگر شوهر دار هم بودند به عنوان غنیمت جنگی صاحب میشدند مال و اموال مردم را به غارت میبردند و... حال من از شما میپرسم اگر شما در آن دوره بودید و این رفتار ها را از منادیان و پیروان دین اسلام میدید آیا حاضر میشدید مسلمان شوید ؟کمی به ماجرا از دیدگاه مردم آنزمان نگاه کنید مردم خطه هایی را که نام بردم در آن دوره در کشوری قانونمند زندگی میکردند به یکدیگر ظلم نمیکردند زنان و دختران مردم را به غارت نمیبردند حتی اگر در جنگی پیروز میشدند، چگونه چنین مردمی دینی را که  قتل غارت و تجاوز به زنان را عملی ثواب میداند و در قرآن بارها مجوزش را صادر کرده است  به سادگی میپذیرفتند مردمان ما در آندوره مانند اعراب بیابانگرد نبودند که این دروغها را در قالب یک دین بپذیرند در اسلام همانگونه که در آیه 24 سوره نسا ذکر شده است زن غنیمت جنگی شمرده شده است به طور مثال ما به جایی حمله میکنیم و در جنگ پیروز میشویم بسیاری از مردها ی دشمن کشته اسیر یا فراری شده اند و بعضی هم که در جنگ حضور نداشتند و جزو مردمان عادی ( کشاورز،کسبه ،دامدار و...) بودند در خانه هایشان هستند ما به عنوان لشگر پیروز هر چه زن زیبا رو را دیدیم (زنانی که شوهر دارند بچه هایی دارند و یا دختران دم بخت هستند)  به عنوان غنیمت جنگی با خود ببریم  و هر مردی برای دفاع از خانواده اش مقابلمان ایستاد را در دم بکشیم  که ما مجوز قرآنی داریم  آیا قرآن فراموش کرده در جایی دیگر از قرآن میگوید شرط اصلی ازدواج بین دو طرف رضایت قلبی طرفین است آیا این زن و دختری را که به زور میبریم رضایت قلبی دارد ؟ همه میدانیم که برای هیچ مادری  بالاتر از فرزندش وجود ندارد یک زن چگونه میتواند با کسانیکه  که به زور او را فرزندانش جدا میکنند و چند لحظه قبل شوهر، پدر و یا برادرش را کشته اند با رضایت کامل همراه شود آیا میدانید وقتی بیابانگردهای عرب به شهری حمله میکردند و آنرا متصرف میشدند زنان با ذغال صورتشان را سیاه میکردند و یا کاری میکردند که از بدنشان بوی بسیار بد به مشام برسد تا مبادا مورد توجه اعراب قرار گیرند و به زور به عنوان غنیمت جنگی برده شوند آری مردم ما در آن دوره روزی صد بار میمردند و زنده میشدند و با این حال و اوضاع به دین اسلام گرویدند مردها به خاطر حفظ خانواده اشان مجبور شدند مسلمان شوند تا کسی نتواند زن و دخترش را با خود ببرد اما یک چیز را با قاطعیت میتواند گفت که با توجه به وحشی گری مسلمانان در تجاوز به مردم اکثریت قریب  به اتفاق  مسلمان شده های آن روزگار این دین رو به زور پذیرفته اند اعراب در بسیاری از خانه ها عربی را مامور گذاشته بودند تا بر نماز و روزه اهالی خانه  نظارت داشته باشد  یک لحظه پیش خودتان تجسم کنید فرد غریبه ای در منزلتان بدون رضایت شما حضور دارد که میتواند بر همه افراد خانواده اتان حکم رانی کند  زمانی که مرد خانواده برای کسب روز ازمنزل خارج میشود آن عرب کماکان در منزل در کنار زن و بچه هایش حضور خواهد داشت فکر میکنم دیگر لازم نباشد بیشتر توضیح دهم .
فلذا جوانان عزیز پدربزرگها و مادر بزرگهای ما کماکان غرق در دین اسلام حسین و ابوالفضل و ... خواهند بود اما ما باید چشمهایمان را باز کنیم یک بار برای همیشه یک تصمیم قاطع بگیریم 33 سال حکومت آخوندی در ایران اگر چه هیچ حاصلی برای ما نداشت اما باعث شد تا ما بفهمیم که دین اسلام چگونه دینیست باید یک خانه تکانی بزرگ انجام دهیم باید های بسیاریست که باید به آنها عمل کنیم وگرنه همانگونه که پدران ما به خاطر وااسلاما گفتنشان به ما مدیونند ما هم به فرزندانمان بدهکار و مدیون خواهیم بود به فرزندانمان یاد بدهیم که در طول زندگیشان اعمال و رفتار نیکو و پسندیده داشته باشند به آنها بیاموزیم که هرگز افکاری را که نتیجه آن آزار و اذیت دیگران است را به خود راه ندهند اگر به همینها عمل کنند هرگز نیازی به هیچ کتاب آسمانی نخواهند داشت به آنها یاد بدهیم که همیشه بسازند و از تخریب دوری کنند به آنها بیاموزیم مردم آزاری نکنند به خانواده و کیانشان عشق بورزند و برای دفاع از آن حتی از جان خود دریغ نکنند اگر چنین باشیم نیازی به هیچ پیغمبری نخواهیم داشت .بیائید این حرکت را امسال با تحریم کامل مراسمهای سینه زنی و زنجیر زنی محرم که توهینیست بزرگ به شعور و فهم انسانی ما  آغاز کنیم و تا آن روز با هر کس که میتوانیم در این باره سخن بگوئیم با انتشار این سیاه خط و یا مطالبی که خودتان مینویسید زمینه آگاه کردن هر چه بیشتر جوانان را فراهم کنیم به امید روز که همه ما به اصل خود بازگردیم  و همانی باشیم که کوروش بزرگ بود . 




هیچ نظری موجود نیست: