۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

به جای انتقاد و سرزنش باید از طائب تشکر کرد! تشکر نامه ای به طائب

آقای طائب متاسفانه اکثر کسانیکه سخنان اخیر شما(که فرموده بودید: اولویت ما برای دفاع در صورت حمله به خوزستان و سوریه ، سوریه است) را شنیدند به نوعی شما را به خاطر این سخنان مورد سرزنش قرار دادند و در حق شما بی انصافی کردند! اما من میخواهم از طرف خودم به عنوان فردی در جبهه مخالف شما و دارو دسته اتان از شما به خاطر گفتن حقیقت تشکر کنم در واقع شما با صداقت تمام چهره واقعی رژیم ولایی تان را به مردم نشان دادید صداقتی که کمتر و شاید اصلا  در سردمداران راین رژیم ندیدیم، رژیم جمهوری اسلامی در طول سی و اندی سال ثابت کرده است که اولویت اصلی این رژیم برای حمایتهای مالی و معنوی به هیچ وجه ملت ایران نیست بلکه تا بوده فلسطین ،لبنان و گروه تروریستی حزب الله و همچنین دیگر گروههای تروریستی منطقه و حتی خارج از منطقه در اولویت بوده و هستند فقط ما در مورد بخش نظامی یا همان دفاع از میهن دچار شک و شبهه بودیم که آیا رژیم اسلامی دفاع از ایران را در اولویت دارد یا خیر که این موضوع را نیز شما با صداقت تمام برای ما حل کردید بنابر این من از شما تشکر میکنم به خاطر این صداقتتان اما نمیتوانم برایتان آرزوی موفقیت در اهداف شوم و ضد بشریتان بکنم در عوض ارزو میکنم هر روز بیش از روز قبل خودتان باعث ریختن بیشتر آبرویتان شوید البته نزد ملت ایران که آبرویی ندارید منظور اندک طرفدارانتان هستند که هر روز که میگذرد بیشتر شما را میشناسند و میفهمند که چه افعی خطرناکی را در کشور خود بر سر قدرت گذاشته اند . عذابتان بیش از دیروز باد .

هیچ نظری موجود نیست: