۱۳۹۰ مهر ۱۲, سه‌شنبه

غارت ایران با تکیه بر یک دروغ بزرگ تاریخی

خبر این اختلاس بزرگ (بخوانید غارت ایران به دست قومی بدتر از مغولها ) چنان شوکه ام کرد که چند روزی فقط مونده بودم چی بگم مطالب رو دنبال میکردم و میکنم برای اینکه ببینم آیا کسی پیدا میشه که در باره دلایل و ریشه این غارت بزرگ صحبتی بکنه چطور ممکنه عده ای در بالاترین سطح قدرت سیاسی مملکت دست به چنین عملی بزنند و ککشون هم نگزه که فردا جواب رسانه ها و مردم رو چی بدن ؟ جواب این سوال خیلی ساده ست اما کسی نمیخواد باور کنه کسی نمیخواد باورهای غلط خودش رو که باعث شده ایران به دست این پست فطرتان بیافته زیر سوال ببره همه میخوان با ایمان راسخ به دروغهایی که از دوران صفویه در گوش ملت ایران خوانده شد و همه باورش کردند به راهشون ادامه بدند و میخوان همه چیز رو درست بکنند غیر از باورهای غلطشون که ریشه تمام این مشکلاته، تا زمانیکه ملت ایران دست از این باورهای غلط برنداره روزگارش بدتر از این خواهد شد و روز خوش را نخواهد دید بذر دروغهایی رو که صفویان رذیل کاشتند امروز جمهوری اسلامی در طول سی سال درو کرد و باز هم درو خواهد کرد .

فکر میکنید پاسخ غارت گران برای این غارت بزگ چیه ؟ اونها از همون اول راهشون رو مشخص کردند اونها گفتند که ما حکومت امام زمان هستیم ما شرایط را برای حضور امام زمان فراهم میکنیم اونها گفتند که برای فراهم کردن شرایط نیاز به منابع گوناگون دارند که یکی از اونها منابع مالی هستش ... کاملا درست شنیدید اونها این غارتها رو به اسم امام زمان میکنند و خیلیها هم ازشون حمایت میکنند برای همینه که این غارتها وقتیبه مرز اینهمه میلیارد تومن میرسه افشا میشه چون چاره ای جز افشاکردن ندارند آخه این مبلغ هنگفت سرمایه ملی یک مملکت هستش حالا کجا رفته ؟ رفته تو جیب امام زمان

خلاصه مطلب اینکه ملت عزیز ایران که سالهاست کلاهی بزرگ رو بر سر شما گذاشتند و از دلهای پاک و ساده شما سواستفاده کردند به تمام مقدسات قسم میخورم موجودی به نام امام زمان وجود نداره دست از این باور غلط که باعث تمام بدبختیهاتونه بردارید ایمان داشتن به وجود چنین موجود عجیب الخلقه ای توهین به خدائیست که بهش ایمان دارید آیا از خود نمیپرسید که خداوند با اینهمه قدرتی که داره چه نیازی به امام زمان داره که بیاد و دنیا رو نجات بده آیا خلق کردن صدها موجود مانند امام زمان برای خداوند د ر یک آن کار سختیه که خداوند این موجود موهوم رو قرنها در خفا زنده نگه داره ؟ تا یه روزی بیاد و دنیا رو نجات بده ؟ و جالبتر اینکه نایبش هم یک دیکتاتور دزد و دروغگوی تمام عیار باشه که دستش به خون ملتش آلوده شده؟ اگر میخواهید همینطور به ایمان داشتن به امام زمان دروغین ادامه بدید لااقل دست از ایمان به خدا بردارید و نگوئید که موحد هستید چون هر کس به این امام زمان ایمان داشته باشه ندانسته برای خداوند شریک قائل شده وقتی ما قدرتهایی رو که فقط و فقط از مربوط به خداوند است به یک انسان نسبت میدیم یعنی مرتکب شرک شدیم یک مثال میزنم ، در پایان همه نمازهای جماعت مساجد در ایران به امام زمان سلام میشود و نمازگزاران چند بار پشت و رو میشوند و به امام زمان سلام میفرستند این بدان معناست که او حضور دارد آیا این قدرت خداوند نیست که همزمان در همه مکانها هست ؟ عزیزان ایرانی کمی فکر کنید کمی از عقل خود بهره ببرید و خود را بیشتر از این به تباهی نکشانید در مقابل فرزندانتان مسئولید امام زمانی در کار نیست این یک دروغ بزرگ تاریخیست برای چپاول برای حکومت دیکتاتورانه بریک ملت شریف . توجه داشته باشید که بت پرستان زمان جاهلیت هم میگفتند چون پدران ما چنین کردند ما هم به بت پرستی ادامه میدهیم آیا تفاوتی هست میان ما و آنها ؟

هیچ نظری موجود نیست: