۱۳۹۰ مرداد ۵, چهارشنبه

احتمالا رژیم ج.اسلامی در مورد مرگ داداشی دروغهایی را به خورد مردم داده است

به اندازه کافی در مورد درگذشت داداشی بحث شده حتی در مورد نجات قاتل داداشی از اعدام هم همینطور، اما موضوعی به نظرم مهم اومد که لازم دیدم در بارش بنویسم و اون اهدای کمربند قهرمانی داداشی توسط خودش به رئیس جمهور انتصابی که ملت رو خس و خاشاک نامید، به نظر من مرگ داداشی میتونه دلایل سیاسی هم داشته باشه یعنی اینکه بچه های کرج که اکثریتشون مثل تهرانیهای عزیز مخالف سرسخت احمدی نژاد و کلا رژیم ج.اسلامی هستند مطمئنن از این عمل داداشی خوششون نیومده و اینو به شهرشون یه توهین فرض کردند از موضوع داداشی خارج بشیم و به این فکر کنیم که روزانه چند تا دعوای لفظی بین راننده های پشت چراغ قرمز یا تو جای جای خیابانهای شهرها مثلا بر سر جای پارک و ... اتفاق میافته کدوم یکی از این دعواها به جایی میرسه که دعوا در طول یک خیابان ادامه داشته باشه و بعد طرفین از ماشین پیاده بشن و چنین اتفاقی بیافته . کلا منظور من اینه که دولت به احتمال زیاد برای اینکه از قاتل و همراهانش چهره قهرمان ساخته نشه دست به پنهان کاری در دلیل دعوای طرفین زده من فکر میکنم چون داداشی چهره شناخته شده ای بوده در همون لحظه اول سرنشینان پراید اونو شناسائی کردند اما در مصاحبه ای که قاتل انجام داده اصلا به این اشاره نمیکنه که داداشی رو شناخته فقط میگه از هیکل بزرگش ترسیدم و جالب اینجاست که داستانی رو هم برای دلیل حمل چاقو تعریف میکنه که خیلی مسخره به نظر میرسه معلومه به او گفته شده که اینطور تعریف کن جالبتر از همه اینکه چطوردر جمهوری اسلامی به این سرعت یک خبرنگار اجازه پیدا میکنه تا با یک قاتل مصاحبه کنه وقتی همه این دلایل رو کنار هم بگذاریم متوجه میشیم که یک جای کار میلنگه من بر این باورم که قتل داداشی دلایلی غیر از آنچه که حاکمیت اعلام کرده داشته و مصاحبه قاتل هم یک مصاحبه از قبل دیکته شده به وی بوده مهمترین دلیلی که میتوان برای قتل داداشی و بالا گرفتن نزاع لفظی که در نهایت منجر به نزاع فیزیکی شد تقدیم کردن کمربند قهرمانی داداشی به احمدینژاد عنوان کرد یعنی داداشی از طرف سرنشینان خورو پراید در طول مسیر به عنوان پاچه خوار و عناوینی اینچنینی که وی رو مورد استهزا قرار داده خطاب شده و به همین دلیل کنترل خودش رو از دست داده و ماشینش رو متوقف کرده تا به خیال خودش به این بچه ها یه گوشمالی بده که نتیجه کار بر همگان معلوم هست البته این یک فرضیه س که من خیلی بیشتر از اون دروغهایی که رژیم دروغگوی ج.اسلامی در این باره منتشر کرده باورش دارم تا نظر شما و منطق شما خوانندگان محترم کدوم یکی رو بیشتر بپذیره .

هیچ نظری موجود نیست: