۱۳۹۰ فروردین ۵, جمعه

فرزانه جان چرا برای معترضین سوری بیانیه عربی بلغور نمیکنی ؟ مگه رهبر مسلمین جهان!! نیستی؟

فرزانه جان چرا به ما تحتت فشار نمیاری و یه پیام چهار صفحه ای عربی برای معترضین سوری نمی خونی ؟ شایدم لااقل مصریها باعث شدن یه کم از رو بری آخه اصلا بهت محل نذاشتند حالا من میگم یه امتحانی بکن برای اینکه قضیه سوریه با مصر خیلی متفاوته آخه میدونی به برکت همین جمهوری اسلامی سالانه چند میلیون دلار توسط زائرین ایرانی به جیب سوریها ریخته شده و میشه من که مبلغ دقیقش رو نمیدونم ولی میدونم سوریها از همین طریق به نون و نوایی رسیدن اصلا تا حالا از خودت پرسیدی چرا سوریها تشریف نمیارند امام رضا رو زیارت کنند ؟ منو ببخش اصلا حواسم نبود که عقلت به این چیزا قد نمیده یادم رفته بود که تو در رشته توهمات دشمن شناسی ،دشمن سازی،استکباریسم،سادیسم دیکتاتوریسم و توهم رهبری مسلمین جهان!!! از دانشگاه علمیه شهید آدولف هیتلر قم فارغ التحصیل شدی ( البته راجع به اینکه همه واحدهاتو پاس نکردی و با پارتی بازی یک شبه مدرک گرفتی دیگه چیزی نمیگم به هر حال من به قانون حفظ حریم خصوصی افراد شدیدا معتقدم برای همین همونطور که میبینی در این مورد حتی یک کلمه هم نگفتم بعد از این هم نخواهم گفت خیالت راحت راحت باشه فرزانه جان) (در اینجا لازمه من از تمام خانمهایی که اسمشون فرزانه هستش عذر خواهی کنم آخه این بیچاره ها چه گناهی کردند که اسمشون شده لقب تو ) حالا برگردیم سر اصل مطلب چون تو به اصل خیلی معتقدی مثل اصل ولایت وقیح ،اصل نظام،اصل آش و کشک خاله و...آخه خودت هم اصل جنسی باورنداری به جون عزیز برادران لاریجانی راست میگم الهی تکه تکه بشن اگه دروغ میگم..اصل بحث من سر اعتراضات مردم آزادیخواه سوریه هستش که من موندم نه تنها خودت تا حالا جیکت در نیومده حتی صدا و سیمای میلی ایران هم میلش نکشیده در بارش برنامه تحلیلی بزاره اتفاقا من از این کارت خیلی خوش بحالم شده چرا که حداقل اون معدود طرفدارات هم اگر عقلی توکله شون باشه ( که من بعید میدونم چون کسی که از تو طرفداری میکنه من به هوشیار بودنش شک دارم ) حالا دیگه باید فهمیده باشند که یه ریگی به کفشت هست وگرنه چه معنی داره از معترضین مصر ، بحرین ،یمن ،لیبی و.. حمایت بکنی اما از معترضین سوری که تعدادی از اونها هم در جریان اعتراضات کشته شدند نه تنها حمایت نکنی بلکه بهشون تهمت عوامل موساد هم بزنی !! جالبه تو از کجا میدونی اونها از عوامل سازمان جاسوسی اطلاعاتی اسرائیل هستند ؟ نکنه با موسادیها سرو سری داری ناقلا؟ در هر صورت سکوت تو دوحالت بیشتر نداره اول اینکه شدیدا طرفدار رژیم دیکتاتوری حاکم بر سوریه هستی که این یکی رو هر کسی میفهمه و نیازی نبود من بگم و اما حالت دوم اینه که دلت برای ایرانیهای ساکن سوریه میسوزه تا بلایی که سر ایرانیهای ساکن بحرین آوردی سر اونها نیاد که این ذلسوزیت قابل قدره و باید رسما ازت تشکر کرد چرا که تا دهنت رو باز میکنی و یه چیزی میگی یه عده ای باید منتظر بدبخت شدن خودشون باشند ( البته راجع به اینکه اگر دلت برای ایرانیهای ساکن سوریه سوخته این دلسوزی برای اونهایی بوده که عوامل جاسوس خودت هستند چیزی نمیگم و راز داری میکنم هر چند تو به خاطر رسیدن به اهداف شومت اصلا برات اهمیت نداره که نوکران و پاچه خواران خودت رو هم فدا کنی) در پایان برای اینکه بیشتر از این به ملت ایران در جای جای جهان و ایران صدمه نزنی بهت توصیه میکنم سالی دو کلمه حرف بیشتر نزن اونم اگه مامانت یادت داده بگو سلام و بعد از کمی وقفه بگو خداحافظ ( میتونی به جای خداحافظ با توجه به وقت بگی شب بخیر،عصر بخیر یا صبح بخیرو.. جون مجتبی جان عزیزت از این بیشتر حرف نزن به قول معروف اگر سودی برای مردم نداری لااقل کاری بکن که ضررت هم به مردم نرسه ... اگه این توصیه منو بهش عمل کنی اونوقت بهت میگم دمت گرم لااقل یه کاری بکن توشه ای برای آخرتت بشه چون اگه این کارو بکنی بهت قول میدم خداوند تو اون دنیایی که تو ازش حرف میزنی یه جهنم خصوصی برات دست وپا کنه تا وقتی گرفتار عذاب جهنم هستی جلوی بقیه جهنمیا خجالت زده نشی و عذاب جهنمت هم در شان مقام و منزلتت باشه.