۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

استاندار کرمان: سی سال دستتون بود اینقدر میخوردید تا امروز محتاج من و همسال من نباشید !

دوستی از استان کرمان آمده بود (برای اینکه مشکلی براش پیش نیاد در مورد اینکه کی بود نمیتونم چیزی بگم) این بنده خدا با چند نفر دیگه یک صندوق قرض الحسنه تو یکی از شهرهای تابعه استان کرمان داشتند حدودا سی سالی بود که این صندوق رو برای حمایت از کارگران شهرشون راه اندازی کرده بودند چند نفر کارمند این صندوق بودند ایشون هم یکی از اونها بود تعریف میکرد که درانتخابات ریاست جمهوری اخیر از موسوی حمایت کردند روز بعد ازانتخابات طبق معمول میرن سرکارشون میبینند که جناب رئیس نیومده خلاصه اینکه متوجه میشن همین جناب رئیس هر چی پول توحساب بوده برداشت کرده و از کشور خارج شدند این چند نفر کارمند صندوق میمونند حوضشون، خلاصه از دولت تقاضای کمک میکنند اینکه دولت موظفه بهشون کمک بکنه یا نه من نمیدونم و برای این نیست که این مطلب رو مینویسم دلیل نوشتن این جریان اینه که وقتی به دیدن استاندار وقت کرمان میرن و ازایشون تقاضای کمک میکنند جواب بسیار جالبی میشنوند که وقتی من شنیدم مغزم تکون خورد جناب استاندار به این چند نفر میگن 30 سال صندوق دستتون بود میخواستین اینقدر بخورید که امروز محتاج من و همسال من نباشید منظور ایشون خیلی محترمانه همون دزدی بوده یعنی اینکه مثل رئیستون که فرار کرد شما هم تا میتونستین میخوردید وقتی استاندار مملکت دزدی رو کار خوب و پسندیده ای میدونه و اونو تبلیغ میکنه وای به حال دزد و کلاهبردار این مملکت
بنده حقیر وقتی این جریان روشنیدم به این هوش و استعداد ذاتی جناب استاندار که بنده اسم مبارکشونو نمیدونم آفرین گفتم و از همین جا ازشون خواهش میکنم یک دوره کلاس فشرده آموزش بخور بخور (بخوانید کلاه برداری ،دزدی، سو استفاده از شغل و...) دایر بفرمایند تا خدای نکرده کسانیکه هم اکنون بر مسند قدرت هستند و از فوت وفن بخور بخور بیخبرند، بیخبر نمانند و انشاالله در مدت تصدی پستشان بارشان را ببندند. خدای نکرده همه زیر چتر حکومت عدل علی زندگی میکنیم پس همه حق دارند از فرصتها به نحواحسنت استفاده کنند در ادامه لازم میدانم به صنف محترم دزدان و کلاهبرداران عرض کنم که کم آوردید این جناب استاندار روی همه شما رو سفید کرد بابا لااقل شما ها یه کم مرام دارید که اگر کسی پیشتون بیاد و تقاضای کمک بکنه اگر پولی در بساتتون باشه ازش دریغ نمیکنید لااقل طرف روتشویق نمیکنید دنبال راهی بره که شما ها رفتید اما این جناب استاندار(بخوانید گرگی در لباس گوسفند) میخواد همه مثل خودش باشند تااگه یه زمانی گند کارش درومد خیلی خجالت نکشه .

هیچ نظری موجود نیست: