۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

دست به دست هم دهیم به مهر پوزه سپاه پاسداران رو به خاک بمالیم.

یک پیشنهادمهم: همانطور که مطلع هستید شرکت مخابرات ودرآمدهای حاصل از این شرکت به سپاه پاسداران واگذار شد وسپاه هم برای این درآمدهای بادآورده نقشه هایی شومی در سر داره چرا میگم شوم چون اساس وپایه این ارگان برای انجام کارهای ضد بشری هستش که لازم نیست بیشتر توضیح بدم آنچه عیان است چه حاجت به بیان است لذا پیشنهاد میکنم در یک حرکت ملی استفاده از همراه اول روتا جایی که امکان داره محدود کنیم وبرای جایگزینی میتونیم از ایرانسل استفاده کنیم (البته نمیخوام کسی فکر کنه سعی دارم برای ایرانسل تبلیغ کنم هدفم فقط وفقط ضربه زدن به سپاه پاسداران واون کسانی هستش که مخابرات رو به نامش کردند) یکی از پر درآمدترین خدمات مخابرات ارسال پیامک توسط مشترکین هستش که درهمین راستا مسابقات ونظر سنجیهای مختتلفی چه درصدا وسیما وچه در رسانه های دیگر برگزار میشه که این هم پول هنگفتی رو به حساب سپاه پاسداران واریز میکنه لذا میتونیم با یک تیر دو نشون بزنیم یک با شرکت نکردن در این نوع مسابقات ونظرسنجیها به رسانه کودتاگران بفهمونیم که در قلب مردم جایی ندارند ودوم اینکه سپاه رو از این درآمد باد آورده محروم کنیم ما میتونیم کاری بکنیم که ظرف مدت کوتاهی مخابرات رو از سپاه پاسداران پس بگیریم چون وقتی درآمدی نداشته باشند حقوق این همه کارمند وخدمه تکنیسین رو نمیتونند پرداخت کنند وخودشون مخبرات رو مجددا به دولت واگذار میکنند در پایان یاد آوری کنم که اگر کسی این پیشنهاد رو قبلا داده بنده بی اطلاع هستم اما به عنوان یک طرح خوب ازش حمایت میکنم باید به صورت گسترده اطلاع رسانی کرد یکی از راهها برای اطلاع رسانی اینه که شنیدم از طریق اینترنت میشه به اشخاص به صورت ناشناس پیامک فرستاد اگر هر کدام از ما در روز برای २० نفراز این طریق پیامک بفرستیم هم پولی به جیب سپاه نرفته وهم اینکه چند قدم برای به خاک مالیدن پوزه سپاه پاسداران نزدیکتر شدیم. پاینده باشید.

هیچ نظری موجود نیست: